Hej Hej.

Sakta men säkert börjar jag vänja mig allt mer och mer med att skolan har börjat. Hade lite ångest precis innan skoldagen men nu känner jag bara ÄNTLIGEN! Få lite ordning på sitt liv och ha rutiner i min vardag.


Denna termin kommer jag ha mitt favorit ämne, psykologi. Kan verkligen inte förklara hur glad jag är. Det är så fruktansvärt intressant med människans psyke och varför vi reagerar som vi gör i vissa situationer.  Är riktigt exalterad!

Nu kommer vi även ha mer Foto/Film lektioner. Kommer bli riktigt kul det med! Om inte vår filmlärare tjatar bort varenda lektion vilket han gjorde hela förra terminen.

Efter ca 3-5 dagars abstinens har jag äntligen fått tillbaka min älskade dator som har blivit uppgraderad med Windows  7, det sa dem att de skulle fixa när vi började i 1:an. Men, men. Var som en gam runt den stackars teknikern, kändes som att jag stressade halvt ihjäl honom men jag kunde inte låta bli.

Jag är dålig på att uppdatera mig men egentligen använder jag bara bloggen för att utveckla mitt skrivande och ha som en liten dagbok.


Tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0