Rullande...

jag är så arg, åh vad arg jag är. Går inte att beskriva hur arg jag är. Det är lika bra att världen går under. Fär snön kommer aldrig försvinna. När man väl har fått en strimma hopp om att "Nu kommer det nog ingen snö mer". Så gör det de ändå.

Arg.

Får sörja mig med lite kaffe och med tjejerna First Aid Kit - Our Own Pretty Ways. Även om dem inte sjunger sorgliga låtar så blir man nästan alltid berörd på det sättet.

Idag vid 5 tiden ska jag för första hålla en barnträning med en tjej som heter Fia. Ska bli intressant, men jag är så dålig på att förklara och styra. Det ser jag dock inte framemot. Men jag tror nog det kommer bli kul, de är ju bara barn.

tjejerna är de typiska fnittriga sakerna, sedan är det en kille som jämt sätter sig uppe i en ribbstol innan träningen börjar, lite smått kul och konstigt. Sedan, nybörjarna. Innan vi ska börja och innan vi avslutar så rullar dem för det mesta på golvet. kul!

Okej, jo jag ser fram emot det. ska bli kul! Så länge de inte börjar äta mig.

Ojusste! Igår skrev jag ut lite bilder som jag tagit, och som jag är hyfsat stolt över. Hehe. Ska nog lägga in dem i ett slags album! Kul Kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0