Tveksam

Jag är tveksam, jag tycker om kläder men jag vill inte skriva om endast kläder. Jag shoppar inte liksom inte fem gånger i veckan och jag tycker det är fult när man skriver "Dagens Utstyrsel". Jag döper om det och skriver "Dagens Klädesplagg" istället. Känns mycket bättre...

Folk verkar tycka kläder är mycket mer intressantare än tråkiga tankar och åsikter.

Om jag nu skulle göra det så är det kanske någon gång då och då. Jag målar också, kanske något jag lägger upp då och då också.

Mmm, kaffe. Hur skulle man klara sig utan kaffe? Går verkligen inte.

Nej, sista kaffekoppen nu!

Här är en bild, kallar den Spermbaby... inget speciellt.


Hejdå VargKlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0