Ett Ganska Så Värdelöst...

Har precis gjort klart ett matte prov(ekvationer), blev klar först i klassen. Men jag är säkerligen sämst. Det är ganska kul att se alla rynkade och frustrerade pannor. Tuggandes på pennan. Vissa dagdrömmer och vissa försöker peta ur skräp från munhålan, och det klassiska, sovande momentet!

Nu är jag helt ärlig, jag har inte fuskat under hela provet! ganska otroligt för mig! Men det kändes som att allt gick åt pipsvängen. Hatar matte!

Det ända jag ser framemot idag är att träffa min älskling som har varit sjuk i några dagar nu, sedan har vi bild sista lektionen, och det oändligt vackra vädret! Synd att man aldrig får tid av att njuta av det bara...
Ska också låna hem en Kamera efter skolan, FOTOTIME!

Jag och min pojkvän gjorde en ganska så värdelös animation under vinterlovet, vi hade inget för oss så vad gör man när man är insnöad och har ingen lust av pulkåkning... Vi har döpt animationen till "Evil Fish".

KOLLA OCH KOMMENTERA!

http://www.youtube.com/watch?v=XLOuMpnIVOA

BAYE BAYE

Kommentarer
Postat av: shauni

eviil fish hahaha

den är underbar!!

haha

2011-02-04 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0