Åt pipsvängen med..

Sitter och väntar på nästa lektion. Mediekommunikation med Dan. musik kommer ifrån alla håll. Speciellt från det fruktansvärda pianot. Önskar att jag kunde få spränga det, tur att människorna spelar bra för om dom inte hade gjort det vet jag inte vad jag hade gjort...

Arctic Monkeys - Cornerstone... smälter min hjärna lite grann, så jag blir avslappnad. Pieuh!

Åt nyss en choklad, shit asså. Mina ögon blir alldeles rinniga eller utorkade av det.. Skumt.

Och nu till dagens än så länge händelse... När jag dricker kaffe så blir jag oftast galen i magen. Tvåan. Jag gick till toaletten som jag alltid brukar gå till, satte mig, torkade, tvättade händerna och skulle ta papper bredvid handfatet.

SHOWOOOOOHOOCCCHHHHHHHHHHHHHSSSDDGKUITT

Jag fickseriöst nästan en hjärtattack. Jag skrek! Det värsta var att jag visste att det var en sådan där blåshandtorkare där.  Åt Pipsvängen Med Blåshandtorkare!

Det var dagens händelse..

Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0