Filosofi-Per

Folk står och röker utanför fönstret.. i skolan. Varför? Hur kan något som långsamt tar livet av en göra en populär? Då kan man lika gärna kasta sig i en förorenad sjö. Men blir man populär av det? Ne just det.

Jag känner för att klaga på allt nu, men nej jag är ingen BitterFi**a.

Det är alltid någonting nuförtiden, antingen är det en inlämningsuppgift, prov, tal, uppgifter MER prov osv...

På fredag ska vi ha matte prov, kan lika gärna halshugga mig. Tur att jag har den bästa läraren som någonsin har existerat, Per. Han är så jädra skön. Seriöst på hjälpmatte lektionerna sitter vi för det mesta och pratar om filosofiska ämnen, inte så konstigt eftersom han lär ut filosofi...
På de senaste lektionerna har vi snackat om Meningen med livet, Aliens - finns dom/Finns dom inte? Hur Sverige kunde vara så "Oskyldigt" under andra världskriget (massvis med teorier inom det området), Hur världen kommer se ut i framtiden och en väldans massa saker...
Riktigt kul!

Utan honom hade jag inte fått G på de senaste två proven vi har haft. Men nu är det sådana där krångliga tal, ekvationer eller nåt.

Ända sedan jag började i skolan har jag alltid haft problem med matte, alltid varit efter, men så började jag i En Alldeles Ny Klass.. BANG ..Jag var inte klassens miffo längre!
(no offense)

Egentligen borde jag plugga på omprovs-engelskan som är imorgon... Fast ne.. Fast kanske.. Fast jo

Hey Sveys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0