Film-Fantast-Syndromet

Jag vaknade, av ljudet från en skrikande klockradio. Fick ett snabbt ryck och tryckte ner den fruktansvärt sega knappen som skulle få ett slut på det eländiga oljudet. Sedan gosade jag mig in i filten och somnade hur djupt som helst på bara några ynka 5-8 minuter.

ksscchh  SOMEBYYY GONNA GET GGREHWHETHGRTLEH skkcckkkAD

Mitt hjärta bultade snabbare än solens hastighet.

Jag fick en paranoid blackout attack, har aldrig varit så rädd förut (eller jo) men alla fall. Det var riktigt otäckt, det var så fruktansvärt högt ljud. Och den svängiga låten gjorde det inte lättare heller.

Jaja, jag tänkte inte skriva om mitt uppvaknande men det var faktiskt det mest spännande på hela dagen, tänk då hur segt dagen har vart om ni inte tycker att mitt uppvaknande inte var något speciellt.. Egentligen om jag ska vara ärlig tänkte jag inte skriva om något alls, ville bara komma igång med min nya blogg och förhoppningsvis händer det något mer intressantare imorgon.
Men innan jag tänkte avsluta detta inlägget vill jag komma med några rekommendationer till film, jag är kan man säga i en period som jag själv kallar Film-Fantast-Syndromet... jag är alldeles besatt! speciellt av djupa och dramatiska filmer.


TIDELAND
PRECIOUS
INTO THE WILD
Into the Wild
Det finns många många många mer galet bra filmer, men just nu för tillfället är det dessa jag rekommenderar.
Hej då fågel klo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0