Paranoid - NEJ

2012, då Maya indianrena förutspått att det är jordens undergång, eller något i den stilen. Det är faktiskt inte bara Maya-indianerna som har förutspått det året heller. Det är en massvis med olika religioner, kommer inte på några just nu. Men vissa säger att det är då man ska börja om allt från början igen. Räkna om från 1...

Jag själv tror att jorden långsamt håller på att gå under, HALLÅ? Tänk tillbaka på dessa alla senaste åren och se hur många naturkatastrofer det har varit. Jordbävningar, vulkanutbrott, tsunamis, översvämningar och till sist men absolut inte sist... ISEN SMÄLTER! 2012 är förmodligen året då jorden har fått nog.

Vi kanske blir överfallna av Aliens?! fast ne...

Nej, jag går inte runt och är paranoid om detta hela tiden men jag tycker att det är väldigt konstigt att någonting inte skulle hända 2012, speciellt eftersom det en massa andra religioner som förutspått samma år, tycker inte ni?

Jag har också hört talas om att det snarast inom en kort tid kommer inträffa ännu en istid, vem vet det kanske är just året 2012?

Från det ena till det andra som min mamma alltid brukar säga. Det här är en film som jag starkt rekommenderar, den känns inte överdriven på något sätt:

KNOWING


Hejdå Larv-bo

Kommentarer
Postat av: Paulingeborg

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-17 @ 11:03:11
URL: http://paulingeborg.blogger20.com
Postat av: LissyKnutt

Oh, thank you! nice to hear that!

2011-06-17 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0