Diskussionen om ni orkar, väldigt osammanhängande.

 

Han klagade över att andra klagade över att han lade ut racistiska bilder och texter.

 

Jag: Är det så konstigt? Efter vad hitler har gjort mot mänskligheten och du bara Rasist hit och rasist dit.

 

Någon random: du är ju så jävla korkad, så jävla naiv så de finns inte

 

Han: rasism är en sak nazism en annan, har du inte gått i skolan? nej juste där lär ni er bara att allt oppositionellt e dåligt?

 

 

Jag: Är jag korkad? Det är då inte jag som tillägnar min fritid åt att lägga ut Racisitska bilder och länkar när du vet att folk kommer ta åt sig ÄVEN om du skriver att "Denna Bdb kan ha rasistiska bilder och kommentarer."

 

Jag: Det är då fan inte långt ifrån. Fortfarande kränkningar mot individer.

 

 

Han: se det som en varning på vad som ska komma? är så här hela tiden. du vet inte ett dugg om mig så uttala inte dig ;)

 

 

Jag: Jag skiter fullständigt i om jag inte känner dig. Detta är ett fritt land så jag har rätt att uttala mig, det skulle du tänkt på innan du skaffade Bdb.

 

 

Han: de är ju då samma för mig? jag har också rätt och uttala mig?

 

 

Jag: Jo visst, har inte sagt att du inte får men du borde tänka om lite. Läsa lite om andra och första världskriget. Det är en knapp skillnad mellan Rasism och Nazism. Rasism är nästan värre.

 

Han: har mvg i historia , vet för mycket om andra världs kriget var nästan jag som lärde läraren historia så nej ;)

 

 

Jag: Så varför är du Racist om jag får fråga? Om du nu vet så mycket om vad Hitler gjorde mot judarna, homosexuella, funktionshindrade osv. Varför? har du ingen skam i kroppen?

 

 

Han: skam? har du ingen skam? föredrar o skrika sieg heil! än att leva i en fantasi värld, Nazism är 100 gånger bättre än kommunism

 

 

Jag: Hur kunde då få Racism till fantasivärld?

 

(Fattar inte riktigt här)

 

Han: fantasi värld de som du värkar leva i

 

 

Jag: Varför kunde du inte svara på min fråga? Varför du väljer att lägga energi på att vara Racist? 
Jag lever i en fullkomligt fridfull värld där jag respekterar och godkänner människor oavsett kön/hudfärg/funktionshinder och allt man kan tänka sig.

 

 

Han: http://www.youtube.com/watch?v=RoKl47nK04M&feature=related
är även trött på allt pack som förstör vår vacka kontinent! Samma sak i argentina och syd afrika!

 

 

Jag: Du vet väl att inte ens vi svenskar var svenskar från början? Att indianerna bodde i Amerika före "Den vite Amerikanen". Att vi "Vita" Har förföljt judar i över 5000 år. Att vi "Vita" har haft de så kallade negrerna som slavar. Vi vita borde skämmas och bara låta "De mörka" vara ifred.

 

Jag: Du bor ju förihelvete i Skåne, det mest osvenska länet i hela sverige. Må Skåne förbli danskt då om man nu ska vara petig.

 

 

Han: Nej, vi skall vara stolta, det mesta du ser idag är skapat av oss både positivt och negativt negrar har aldrig tillfört världen något mer än jordnötssmör. dem rika länderna i syd Amerika är de vitas förtjänst!

 

Jag: Eh jo? har du bara lärt dig vad dina föräldrar har sagt till dig eller? Musiken, de har skapat fantastisk musk. Nu menar jag inte hiphop. De var grundaren till rock, Ska, hårdrock, reagge osv.. Har du hört talas om Nelson mandela? Martin Luther king? Vi "vita" har då ställt till med mycket mer problem än vad de "mörka" har gjort.

 

(Hmm??)

 

Han: min far är anti nazist. vadå fantastisk? bongo trummorna i afrika hahaha, dem nelson madela tog bara emot pengar, se hur vita i syd afrika lever idag bara. vi vita ska va stolta vi har visast oss starkast vi har störst rätt till det mesta här orkar inte diskutera ska snart dra ut, vill du diskutera? gå in på www.stormfront.org

 

 

Jag: Du bor verkligen i en liten värld. tack hej.


Kommentarer
Postat av: moa :)

Aaargh jag blir så arg när jag läser att det finns människor som har sådana åsikter över huvud taget :@ Vi "vita" har ju allt som de flesta mörkhyade inte har! Jämför hur många länder det finns i europa jämfört med i afrika/sydamerika lixom -.-

2011-06-27 @ 21:12:28
URL: http://sockersmurfeen.blogg.se/
Postat av: LissyKnutt

Jag håller fullständigt med dig, jag blir så fruktansvärt frustrerad! Att dem inte bara ger sig och lägger ner energi på vettigare saker istället. Blir så trött!

2011-06-27 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0