Exalterad

Imorgon ska jag förmodligen köpa en kamera, på torp. Min gamla kamera har varit död sedan länge och jag har blivit trött på att låna hem kameror från skolan. Fast egentligen inte, det är systemkameror man får låna och det är inget skit heller. Men nu när konserter och festivaler närmar sig så känns det smidigt att ha en liten simpel Digitalkamera. På konserter får man inte ens ta med sig kameror in och då är det mycket lättare att smuggla in en digitalkamera än en fet osmidig systemkamera.

Jag är super-duper exalterad


Om några år ska jag köpa en ordentlig systemkamera, men det får vänta.


Mina jättesnälla föräldrar lägger ut pengar för mig så länge så får dem tillbaka pengarna sedan efter sommarn då jag har fått min lön ifrån sommarjobbet. Det var även rabatt på kameran också och 5 gånger bättre än min förra. Den förra kostade kanske ca 1000 :- mer, den jag funderar på att köpa kostar ca 650 :-.

Väldigt värt.


Jag ska även bege mig på min kusins student på fredag i Halmstad, ska bli kul. Sedan åker vi till Ljungby i Småland och fortsätter fira. Var länge sedan man träffade alla släktingar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0