Lite frustration måste man få ut.

Många tycker att Håkan Hellström har en urusel röst och att han låter en pubertets utvecklande tonåring. Jag tycker att ni människor har mycket fel, det känns som att ni inte riktigt lyssnar på hans låtar, hans otroliga text som förtrollar ens hela värld.


En människa som han behöver ingen soul/kör röst när han har 100 % känsla i det han gör. Samma sak med Thåström, okej de sjunger lite olika men det är fortfarande samma sak där. Han har ingen gudagåva till röst men hans känsla gör så att man inte riktigt vet vad man ska ta vägen.


Allt handlar om känsla, känsla, känsla och åter känsla och lite röst.


I allmänhet så tycker jag inte att man ska jämföra de två eller välja den enes sida som många gör. Inte vet jag varför men jag har frågat många och då har de alltid svarat ”Thåström självklart, Håkan suger.” Eller tvärtom.

 

 


Bara på dessa bilder ser man en otrolig känsla de utstrålar. Det är en sak de har gemensamt.


 

Varför kan man inte tycka om båda?

Ville bara få ut lite frustration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0