Överraskande.

Det har varit en enormt slapp dag, igår också. Men det gör väl inget nu när man har lov. Idag vaknade jag kl 13:00. Fick lite panik. Sitter till och med fortfarande i pyjamas och snart ska jag bege mig till träningen. Herregud. vad är det som händer?


Tv:n är på också, var längesen jag kollade på tv men självklart finns det inget kul att se på. Just nu så ser jag på något program som heter Dr Oz.


Ni alla vet ju vad bilddagboken är men som nu heter ”Dayviews”. Jag har blivit helt fäst vid sidan igen. Därför har det inte blivit så mycket bloggande.


Min nacke gör ont också, antingen så beror det på att jag har sovit konstigt eller så beror det på att jag har suttit vid datorn för mycket.


Detta var ett slumpmässigt inlägg, behövde bara uppdatera den så att ni inte tror att jag är död.


Förresten, jag tror inte att det är så många som läser min blogg men när jag loggade in idag såg jag något mycket överraskande. En person hade kommenterat, till och med på ett av mina gamla inlägg! Vilket betyder att det är någon som läser min blogg. Helt fantastiskt. Det jag blev mest överraskad över var att det inte var en svensk som kommenterade, DET VAR EN AMERIKAN!


Riktigt fräckt tycker jag.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0