Ett slump-inlägg

Nu har jag varit sjuk igen, men börjar långsamt bli frisk igen. Jag börjar vänja mig med att vara sjuk nu, men det är oerhört tröttsamt. Hinner aldrig komma igång med träningen förrän jag blir sjuk. Jag missade ett träningsläger som var i Göteborg i helgen tack vare att jag var sjuk, jag hade funderat på att vara med på Viking Cup ( en väldigt stor tävling som är känd över hela europa ). Men det blev inte av heller för på grund av att jag har varit sjuk så mycket. FASIKEN VAD TRÖTTSAMT!

JAG HAR ÄNTLIGEN BESTÄLLT WAY OUT WEST BILJETTEN! ÄR GALET GLAD! + ATT JA HAR IRON MAIDEN BILJETT OCKSÅ!

På Torsdag ska jag göra en hälsokontroll, får se om dem hitar nåt.

Imorse var det vädret helt underbart, jag brydde mig inte ens om att det hade snöat för fullt igår. Min pojkvän ska även lära mig skejta, men får se hur det kommer gå med det, kommer säkert dö.

Jag är satans så sugen på choklad! helsike asså... M-Å-S-T-E  S-T-Å  E-M-O-T

Hajdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0