Litet tag sedan...

Jo nu var det ett väldans tag sedan jag skrev här, mina fingrar har liksom inte orkat och min hjärna har inte varit särskilt aktiv. Världens sämsta bortförklaring, jag vet.

Det har hänt en del saker sedan jag senast skrev, jag har fyllt år och då fick jag en jättefin mugg ifrån indiska, massa pengar, Eclipse filmen och lite annat. Det var kul. Jag fick även en Iron Maiden biljett av min älskling Sebastian, blev alldeles extas när jag fick den. Jättesnällt!

nu har jag matte, ush

För ett tag sedan var jag och Sebastian nere i Göteborg, det var mysigt och trevligt, lite väl kallt bara. Köpte en A Clockwork Orange tröja på Rockhouse. Blev vääldigt nöjd med den! Sedan så köpte jag även en present till Sebastian som fyller på fredag.

På vägen hem så mötte vi de pratgalna Filip och Fredrik, det var lite komiskt för jag gick och letade efter sebastian för jag visste inte vart han hade tagit vägen. SÅ står han med ryggen vänt mot ett par som står och tar kort med Filip och Fredrik. Min haka föll till marken, FILIP OCH FREDRIK! HUR KUNDE HAN MISSA DEM!???

Jag tog chansen och tog ett foto med tokstollarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0