Plugg Plugg Plugg

Sitter i köket och är duktig, jag pluggar. Men får lite ångest när jag ser att det är soljus ute, man vill ju inte sitta inne då. plugg plugg plugg, det tar dock aldrig slut. Kul att jag jobbar med det jag tycker är roligt i allafall. Jag ska analysera en reklam bild som jag har valt ur ur en tidning (söndag). Får se hur det går.

Sedan har jag en annan bild som jag skulle ha analyserat innan denna. huuhh

Och jag är mycket efter i Engelskan också, men jag tror inte att jag är ensam om det. Är även lite efter i svenskan också, men jag kommer allt ifatt.

Kaffe gör susen vid dessa tillfällen.

Imorgon ska jag bege mig till träningen, känns som om jag inte har varit där på år, månader, veckor... Men det är bara några dagar. Ush. får lite ångest, men är man sjuk så är man.

Här är en bild ifrån en tävling, kom dock tvåa, men ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL ATT TÄVLA!


Tackheeeej . okej jo nu känner jag att jag börjar skriva meningslösa saker igen, får skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0