Vad tänkte dem på?

Jag är som väldigt många andra i världen fruktanstvärt berörd av vad som pågått nere i Japan de senaste veckorna. Håller mig jämt uppdaterad på aftonbladet och kan inte sluta kolla på de klippen där Tsunamin, jordskalven osv har orsakat en stor förödelse.

Det känns som att jag långsamt börjar rent ut sagt börjar SKITA I andras tolkningar om 2012 och skaffar min egna hypotes i stället. Jag har tidigare skrivit att jag tror att jorden långsamt håller på att gå under och jag håller fortfarande fast vid det. De som inte tror det, får väl tro det. Men man blir ju misstänksam när detta nere i Japan inträffade. Liksom vad kommer härnest?
En meteor? Aliens? Jorden splittars itur? Solen sprängs? Istid? Hela världen täcks av vatten? Krigar ihjäl varann?

Vad kommer inträffa?! jag vill veta men samtidigt inte.

Detta kommer verkligen inte bara påverka Japan. Hela världen kommer bli på något sett påverkade av detta. Jorden har börjat snurra snabbare, inte drastiskt, men snabbare. 

Är detta en varning?
Jag börjar bli rädd.

Som sagt jag har kollat en del på aftonbladet och så klart hittade jag Världens Fail. Vad tänkte dem på?


Tack för mig!
Ha alla en tyst minut för alla som omgått nere i Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0