Ett Litet blåmärke

Lördagen började kl 06.00 på morgonen. Jag skulle tävla, trött som ett as gick jag upp och gjorde mig iordning. Allt var klart och nu var vi påväg till Stenungsund. Jag var nervös, för jag har inte tävlat på väldigt länge men jag såg verkligen fram emot att göra mönster. Självklart fanns det ingen i min grupp och det blev inget mönster för mig, skit!

Barnen var glada och spralliga och det gick riktigt bra för dem, flera guld!

Sparringen skulle jag inte göra förrän klockan var två, trodde jag. När jag var påväg mot toaletten kissignödig som bara den var jag direkt tvungen att vända för att påbörja sparringen. SKIT! hade inte hunnit värma upp eller någonting. Allt kändes skit. Klockan var då runt 11.00 tror jag.

Der gick som väntat, jag skulle bara möta en person i sparringen och jag förlorade självklart... Plus att jag fick ett mysigt blåmärke.


Efteråt åkte jag och mamma till stan, köpte en nattbordslampa och två tröjor. Sedan släppte hon av mig vid Bodele och jag gick/sprang därifrån hem. Gick riktigt bra, även fast jag hade förlorat och kände mig hur kass som helst. Tog en halvtimme för mig, gjorde mig väldigt chockad men glad.

Hejsvejs, ska försöka hålla bloggen uppdaterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0