Musik och Smil

Förstår mig inte på hur vissa folk kan lyssna på musik och plugga samtidigt. För mig går det inte, jag fatsnar i musikens värld och kommer inte därifrån förrän någon rycker lurarna ur mina öron. Jag har försökt att plugga och verkligen LYSSNA på musik samtidigt, får huvudverk och allt skiter sig bara.

De enda gångerna jag verkligen kan lyssna på musik är om jag lägger mig i min säng med fruktansvärd hög volym eller går en lång promenad. 

Skulle också vilja ha en sådan begåvning.

Nu dricker jag inte kaffe, nu dricker jag Smil. Ganska gott men mina ögon blir sådär rinniga när man har fått i sig för mycket socker om ni förstår. Ska nog dricka lite kaffe sen.

Idag är det även den sista träningen innan graderingen, sjukt nervös. Allt har gått så fort. Från vitt bälte till mitt kommande röda (förhoppningsvis). Känns som att tiden går allt fortare och fortare för var dag som går.

En liten dikt, hihi

Något så vackert
något så öronbedövande
strömmar genom mina öronkanaler
huvudet svänger, glömmer alla beskymmer
nu är det musiken och jag
bara du och jag
älskade du
försvinn aldrig från mig
för då finns det ingen mig

Den bästa drogen i världen är musik, igår var jag fruktansvärt hög.
helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0