Ett slump-inlägg

Dricker citron te i mitt ostädade rum och taggar inför morgondagen, THAIBOXNING. Får se om jag överlever träningen. Det är ju väldigt annorlunda jämfört med taekwon-do:n.



Idag var det Nationella Matteprov, första delen kändes bra men den andre delen om medelvärde gick åt helsike, kom inte ihåg någonting. Plus att jag kom ca tio minuter försent.

Har också äntligen kommit igång med uppgifter som jag är efter i med i skolan. Häärligt!

JUST DET.
Klippte mig igår, toppade mest men klippte snelugg och fick det äntligen som jag velat ha det. Har en förbaskad virvel bara som gör allt krångligt.

Känner att detta blir ett väldigt slumpmässigt inlägg..

Nästa helg ska jag även graderas, till rött bälte. Hoppas jag klarar det!

Rekomenderar goa låtar:
  • Skankin Pickle - Racist World
  • Third Eye Blind - Jumper
  • Sleeper - Atomic
  • Yarbrough and Peoples - Dont You Stop The Music
  • The Clash - Guns Of Brixton
  • Queen - All Dead, All Dead
  • Pulp - Mile End
Jag lovar ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0