Animation På Gång.

Nu äntligen ska vi ha film igen, har längtat så! Men det är synd att våran film-lärare ska tjata bort lektionerna. ALLTID finns det något han vill berätta, alltid. Det är tur att han är trevlig iallafall, hade varit värre om han var otrevlig och tjajade.

Jag ska göra en animation, kommer inte ihåg vad det hette men jag ska göra allt i papper. Ska bli riktigt kul. En utav mina största förebilder är Terry Gilliam så det kommer nog gå bra. Har även en massa material hemma sen jag gjorde en sketch sist. Den var riktigt usel men jag blev jävligt stolt ändå för att ha varit första gången, jag använde en vanlig digitalkamera. Slitsamt och stökigt var det, haha. Tog cirka tre dagar. När min animation kommer jag att lägga ut den på Youtube, så ni kan kolla.

Nu efter skolan ska jag dra hem och plugga, prov i Naturkunskap imorgon. Känns rätt bra faktiskt. Men engelska Nationella provet gick åt helsike för mig, jag gjorde både Topic 1 och Topic 2. Ni fattar vad jag menar. FAIL!
Hade även gympa-prov idag. Kändes så där, jag hade inte pluggat, men vi får se...

Åh, bara så att alla vet. FAN VAD JAG ÄLSKAR QUEEN!
Hans röst är helt oförklarbar, finns inga ord.
Just nu är det Breakthru, All Dead, All Dead och Friends Will be Friends som jag nördar.

Förresten, någon som vet hur man laddar upp Youtube-film på sin blogg? liksom så att hela videon är på bloggen, inte bara länken. Skulle bli väldigt glad om nåågon kunde hjälpa mig

Här är den gamla animationen, den suger jag vet..
http://www.youtube.com/watch?v=XLOuMpnIVOA&feature=channel_video_title

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0